*
Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88

Kayseri Engelliler Derneği Telefon 0533 392 33 88

Gönderen Konu: VakıfBank’tan Görüntülü İşaret Dili Hizmeti  (Okunma sayısı 1064 defa)

Çevrimdışı kayseriengelliler

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 6512
VakıfBank’tan Görüntülü İşaret Dili Hizmeti
« : Haziran 10, 2021, 03:22:31 ÖS »
VakıfBank’tan Görüntülü İşaret Dili Hizmeti



VakıfBank Genel Müdür Yardımcısı Ferkan Merdan, “İşitme engelli müşterilerimiz için hayata geçirdiğimiz bu uygulama, kapsamlı engelsiz bankacılık yaklaşımımızın adımlarından yalnızca biri” dedi.

VakıfBank, işitme engelli müşterileri için görüntülü çağrı merkezinde işaret diliyle hizmet dönemini başlattı.

Bankadan yapılan açıklamaya göre, her kesimin her zaman yanında olma vaadini dijitalleşme yatırımlarıyla daha da güçlendiren VakıfBank, işitme engelliler için bankacılık işlemlerini kolaylaştıracak bir hizmeti hayata geçirdi.

Bu kapsamda, engel bilgisi bankada kayıtlı VakıfBank müşterileri, görüntülü çağrı merkezine bağlanarak işaret dili ile hizmet alabiliyor. Engel bilgisi bankada kayıtlı olmayan VakıfBank müşterileri ise şubeye gitmeden ‘Canlı Destek’ uygulaması üzerinden tanımlamalarını yapabilecek.

Yeni uygulama ile işitme engellilerin günlük para transferi limiti artırma, hesap işlem türü güncelleme gibi işlemler için şubeye gitme zorunluluğu ortadan kalkıyor. Mobil bankacılığa giriş yapan VakıfBanklılar, bu işlemlerle ilgili menü ya da sesli asistan ViBi aracılığıyla hizmetten yararlanabiliyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen VakıfBank Dijital Bankacılık, Müşteri Deneyimi ve Kurumsal İletişimden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ferkan Merdan, şunları kaydetti:

‘Dijitalleşme konusunda ilklere imza atan VakıfBank’ta bu dönüşümü her zaman her kesimin yanında olma çabamızla bir bütün olarak görüyoruz. İşitme engelli müşterilerimiz için hayata geçirdiğimiz bu uygulama, kapsamlı engelsiz bankacılık yaklaşımımızın adımlarından yalnızca biri. Çalışanlarımıza kapsamlı işaret dili eğitimleri veriyor, şubelerimizden ATM’lerimize, dijital bankacılıktan POS cihazlarımıza müşterilerimize temas ettiğimiz her noktada engellilerin ihtiyaçlarını karşılayacak çözümler geliştirmek için çalışıyoruz. Bu süreçteki en önemli yardımcımız ise güçlü dijital altyapımız.’

AA


ETİKETLER Dijital BankacılıkGörüntülü Çağrı Merkeziİşaret Diliİşitme EngelliVakıfBank
Diyalizle Yaşam Engelliler Derneği Kayseri

Engelsiz Bir Dünya için  Bizde VARIZ Diyalizle Yaşam Engelliler Derneği Kayseri